Image is not available
Slider

Wpisy z kategorii:wywieraniewplywu

Marka osobista we współczesnym świecie / cz. 2

AM Business View - 18 listopada 2024

     W poprzednim artykule, przedstawiłem krótki zarys tego, od czego należy zacząć budowanie marki osobistej. Mam nadzieję, że każdy wybrał już z…

Czytaj...

Marka osobista we współczesnym świecie / cz.1

AM Business View - 16 września 2024

     Żyjemy w czasach, gdzie z jednej strony jesteśmy bombardowani bezmyślnym natłokiem informacji, relacji, postów, z których większość to tak naprawdę zwykłe…

Czytaj...

Reguły wpływu społecznego w salonie optycznym / cz.3

AM Business View - 2 lipca 2024

      To już ostatnia część poświęcona regułom wpływu społecznego.  W poprzednich artykułach pisałem o takich regułach jak: społeczny dowód słuszności, autorytetu, niedostępności…

Czytaj...

Reguły wpływu społecznego w salonie optycznym / cz. 2

AM Business View - 16 kwietnia 2024

    W poprzednim artykule, opisałem trzy reguły wpływu społecznego, a mianowicie zasadę społecznego dowodu słuszności, regułę autorytetu oraz niedostępności. Dzisiaj chciałbym…

Czytaj...

Reguły wpływu społecznego w salonie optycznym

AM Business View - 29 stycznia 2024

     W codziennych relacjach z innymi ludźmi, kierujemy się pewnymi zasadami, które uważamy za słuszne i adekwatne do danej sytuacji. Tak przynajmniej…

Czytaj...

Czego możemy nauczyć się od Steve’a Jobsa?

AM Business View - 14 sierpnia 2022

   Steve Jobs był bez wątpienia jednym z najbardziej wpływowych menedżerów przełomu XX i XXI wieku. Na jego temat powstało wiele książek,…

Czytaj...